Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Anna Anka

Något(n) jag har stört mig på fruktansvärt länge, är Anna Anka. Eller, kanske inte henne som person egentligen, men all mediahets runt henne!

Jag menar, visst, hon har annorlunda åsikter, som kanske inte så många tycker är vidare bra. Jag gör det inte heller, men jag tycker inte att det borde bli en så stor grej bara för att hon är rik, bor i Hollywood, gift med kändis och har starka åsikter.

Anna Anka kan få ha sina åsikter ifred. Det är lätt för henne att säga att en hemmafru ska göra det här, och det här. Hon ÄR ju en hemmafru, vars jobb är att göra allt det där. Det är lätt att säga att alla ska göra något, som du själv har alla möjligheter till. Men vi, mer normal rika, arbetande människor, kanske framförallt kvinnor, vi KAN INTE leva på det sättet. Hur skulle vi kunna göra det, när vi måste arbeta ihop varje krona själva? Och varför ska vi egentligen behöva bry oss om hur hon lever? vi lever som vi gör, och hon som hon gör. Kan det inte få vara bra så? Varför ska man hela tiden förändra, för att om möjligt göra det bättre, men i många fall sämre?

Jag säger inte att Anna Anka inte får ha sina åsikter, men jag tycker definitivt att hon kanske borde tänka efter lite mer innan hon säger att vi andra borde leva som hon..Och, jag tycker mest av allt.
Att. Media. Inte. Ska. Göra. En. Så. Stor. Sak. Av. Det. Hela.

Det är sjukt att man kan bli superkänd bara genom att tycka "extrema" saker. Har inte media bättre saker för sig att rapportera om? Så nej, det är inte Anna som är det största problemet, det är media.

Nej tack till all mediahets.


Over and out, Camilla

Kommentarer
Postat av: Nina

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag HATAR mediahets.

2009-12-30 @ 15:50:57
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0