Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Blottad själ

Finns det någon som kan se förbi mitt yttre? Finns det någon som kan läsa min själ och känna mitt hjärta?
Finns det någon som kan spegla mina tankar, mina känslor, på riktigt? Finns det verkligen en så kallad själsfrände?

Jag står här. Jag är en öppen bok. Läs mig. Tolka mig hur du vill. Men kom inte och säg att jag inte givit dig något. Jag svarar på allt, så något kommer du att få.

Se mig inte som jag är. Se mig inte som andra vill att jag ska vara. Se mig som du vill se mig. Men skapa ingen falsk bild. Jag ändrar mig inte för din skull.

/ Angie

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0