Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Julen äro underbar

När klockan blivit sen, när julmaten ätits upp och släkten har gått hem, då sitter man där med alla sina julklappar. Man installerar teknikprylar, smygläser böcker, provar kläder och leker med leksaker. Visst, man är jättesliten och jättemätt efter allt spring och all mat, men man tänker inte direkt på det. Det är för mycket glädje i luften. Min bästa julklapp i år var en bildskärm till datorn, den jag haft innan har börjat blivit lila, dvs, glapp i kontakter, och lite annat. Den jag fick nu var en 19" LCD skärm i HD, widescreen modell. Så mycket bättre. Så mycket mindre. Sedan fick jag även ett Dima Bilan album, något som inte går att skaffa i Sverige (Inte ens CDON), så jag hade bett min finska släkt att införskaffa hans senaste album, och jag fick det faktiskt! Jag har ett Dima Bilan Original hemma!

Jag hoppas att ni också haft en underbar jul med mycket kärlek och trevliga julklappar.

//Angeliqa

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

haft en bra helg? kram

2009-12-27 @ 15:57:30
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0