Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Ways to live forever

Jag är inte helt säker än, men jag tror att jag älskar den här boken. Bror kom hem, sa åt mig att läsa den för den "var bra för engelskan". Jag började läsa igår, och idag har jag läst nästan halva. Så underbart bra.

 

Såhär står det på baksidan: My name is Sam.By the time you read this I will probably be dead. Sam wants to know about UFOs and horror movies and ghosts and scientists, and how it feels to kiss a girl. He also needs answers to the questions nobody will answer.

Och ja, den är väldigt bra. Om en killes önskningar när hans liv håller på att ta slut. Kanske inte så stora, eller speciella, men ändå viktiga.

Kommentarer
Postat av: Din bror

Sa ju att den var bra =)

2009-12-08 @ 21:40:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0