Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

It's been a long time

Since jag skrev här sist. Och ja, jag gillar att blanda halvkass engelska med svenska. Jag tänker så, alltså skriver jag så. Min blogg (och Angies) alltså mina regler. Haha.

SKolan börjar idag, sista året. Sommaren har varit underbar, jag har helt enkelt inte haft lust att sitta vid datorn och skriva. Men nu så. Kanske.

Jaja, om ca 3 timmar har skolan börjat igen. Inte världens bästa grej, men samtidigt, sista året ju- tagga! Sen är jag fri att göra vad jag vill. Mer om det senare....


Sötaste (och tjockaste) Sixten

 

// C


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0