Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

peppa peppa!

Okej, skolan börjar igen om... två dagar. Det känns ganska overkligt. Sista året på gymnasiet börjar. Jag är nervös. Detta läsår kommer att vara som världens största berg och dal bana, inte bara känslomässigt utan på många andra sätt också. Bl.a när det gäller läxor och prov. 

För att sammanfatta den här sommaren behövs nästan en hel bok, men jag kan försöka att ta det i korthet...
Jag har:
*Jobbat fyra veckor
*Vart på cypern
*Haft besök av kusiner
*Solat
*Haft några spontana get-togethers
*Försökt tagit reda på vad jag verkligen vill efter gymnasiet
*Upplevt så mycket men ändå så lite
Det låter kanske lite flummigt, kryptiskt, konstigt, men det är sån jag är. För nu till veckan väntar skola, och därefter fyller min pappa år och Vampire Diaries börjar i Usa (vem orkar vänta till våren för att det ska komma till sverige?).
//a

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0