Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Bokrecension Land of Summer

 

Rätt nyss fick jag låna den här boken av en kompis, för att ha något skoj att läsa under sportlovet. Jag orkade inte hålla mej, utan började läsa mycket tidigare. Först, verkade den inte så bra, en missnöjd kvinna som klagar, tänker och ja, en massa skit. Men den blev bättre. Mycket bättre.

 

Det kanske var att jag behövde komma in i att läsa på engelska, eller att det tog ett tag att sätta sig in i boken, men jag ville inte att den skulle ta slut när den väl gjorde det.

Handlingen då? Jo, boken handlar om Emmaline, som är äldsta systern i en rik familj. Hon har bara aldrig lyckats gifta sig..Men så kommer engelsmannen Julius Aubrey och tar med sig henne från Amerika till England. Emmalines nya liv som gift börjar, men det blir inte som hon tänkt sig..Inte förrän Julius förflutna hinner ikapp hononm och allt ställs på sin spets!

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad kul att du gillade den :) Kanske borde läsa den jag också ^^

2010-02-21 @ 12:39:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0