Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Hetthetthett mitt i kylan

Angeliqa här. Sitter hemma för att jag är sjuk. Fick reda på att jag inte har streptokocker, men det får mig inte direkt att må bättre. Däremot har jag vart inne på youtube och hittat något som faktiskt fick mig att må bättre och le! Jag har här, fyra videos (eller är det videor?) med fyra olika grabbar. Dessa fyra killar är fyra av de snyggaste, hetaste, most yummylischoius guys I've ever seen. Hade velat ha med en femte men hittade ingen bra video...
Hottie nr 1. Ian Somerhalder, a.k.a Damon Salvatore från tv-serien Vampire Diaries


Hottie nr 2. Taylor Lautner a.k.a Jacob Black från filmserien Twilight


Hottie nr 3. Dima Bilan. Vinnaren av Eurovision 2008 med låten Believe (Big Fan!!)


Hottie nr 4. Shane West a.k.a Landon Carter från filmen A walk to remember
( Mandy Moore är också med i videon, det är hennes musikvideo, hon är otroligt vacker tycker jag)


Hoppas att det har skänkt lite värme i vinterkylan. Är hela -20 hemma hos mig, men jag är ändå väldigt glad. Jag älskar vintern, jag älskar snön. Synd bara att jag inte ska gå ut nu när jag är sjuk. Nu ska jag fortsätta teckna lite Vampire Diary hottisar, det kommer upp senare när jag är klar ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0