Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Och för det här fick han bara 8 månader..

Camilla:
Det finns vissa saker som man har svårt att acceptera. En av dem, är hur folk kan behandla djur. Och konsekvenserna av det. Nästan dagligen läser man om vanvårdade djur, men det tar månader, ibland ÅR innan något händer. Min kompis, hittade en video, med artikel till. Tack och lov, så fick människan faktiskt fängelse. Även om jag kan tycka att det inte finns straff nog, så var 8 månader högre än jag trodde att han skulle få.

Se videon, läs artikeln och känn att något behöver förändras över hur vi ser på våra djur!

Sedan kan man alltid ha kommentarer om kommentarerna om videon..men, men. Fel är det i alla fall!

Länk
Artikel

Click to watch video

More videos at MachoVideo.com

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-06 @ 12:52:05
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0