Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Svar


Det är tråkigt när folk är anonyma, för det är svårt att svara dem då, speciellt när det de säger är av vikt. Ja, jag uttrycker mej inte helt korrekt. Ber om ursäkt ifall det gör någon upprörd. Men det är också mitt sätt att skriva, vilket jag kanske behöver ändra på i så fall. Tack för din åsikt i alla fall, jag ska tänka på hur jag formulerar mig, även om det är en del av mig att vrida på ord. För det kan ju bli fel i vissa sammanhang


Kommentar:
Hmmm... Jag hatar att behöva vara "that guy" men jag vill bara påpeka vikten i hur en felaktig formulering lätt leder till hysteri. Läsk GER inte cancer som du uttrycker det och inte heller påstår undersökningen, du hänvisar till, det. Läsk ökar, enligt undersökningen, risken för cancer. Att säga "läsk ger cancer" är ungefär lika tokigt som att säga "sex ger AIDS" eller "ger du dig ut i trafiken blir du påkörd". Jag menar inte att kritisera, bara påpeka. Sedan fattar även jag det smarta i att skriva en uppseendeväckande rubrik. A och O i mediasammanhang.

Ha det!

/Camilla

Kommentarer
Postat av: lukes

Dagens fråga: Har du färgat/slingat håret någon gång?

2010-02-10 @ 20:34:50
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: sofia :D

Jag fattar inte, endera så är jag trög eller fortfarande borta efter smällen:P

2010-02-14 @ 16:56:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0