Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

burned beyond recognition

Det är jobbigt att glömma sina känslor för någon. Obesvarad kärlek eller helt enkelt kärlek som tagit slut är bland det jobbigaste som finns. Jag har min egen typ av terapi för att rensa mitt hjärta från oinbjudna känslor och känslor som jag inte vill komma ihåg. Den har hjälpt mig ett antal gånger och man mår framför allt bra när man utför den! (Om man nu kan utföra terapi)

Jag skriver ner på ett papper hur jag känner för just den personen, alla känslor jag vill glömma. Jag som skriver mycket dikter har väldigt många sådana här papper, men som inte uttrycker känslan för en viss person, utan mer i allmänhet. Men jag vet ju själv vem jag skrivit det till, så det är bara att riva ut papperen ur blocken!

Nu brukar många förtvivlade tjejer (eller killar) riva sönder foton och brev och sådant de fått av sina älskade, när det väl tar slut. Man river sönder det i väldigt små bitar och kastar det i papperskorgen, där det sen ligger i en evighet tills papperskorgen är full och skall tömmas. Men jag har en bättre idé. Jag bränner papperen! Nu på vintern passar det extra bra då vi redan eldar hemma i braskamin. Jag känner mig oftast väldigt lättad efter att jag bränt papperen som tidigare visat mina känslor. Men efter en minut i braskamin är mina känslor "Burned beyond recognition", det vill säga det går inte att känna igen dem, de är trots allt bara aska.

Efter som jag pratar om eld vill jag säga Don't try this at home. Men om jag verkligen menade det skulle jag ju inte skriva det här inlägget. Men om ni själva vill prova, se om denna typ av terapi funkar på er, var försiktiga. Vi vill trots allt inte starta några bränder på grund av dumma känslor.

// Angeliqa

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:38:06
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0