Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

Back in business

Äntligen är jag tillbaka! Och för att fira att jag, angeliqa, har blivit frisk igen (eller ja, nästintill) så tänker jag lägga upp ett ljudklipp från youtube med en underbar låt från den nya Alice i Underlandet filmen. Fast jag har fått höra att låten faktiskt inte är med i filmen! Jag blev inte så glad då för jag totalt älskar den här låten!



Låten Heter Strange och framförs av... ja, kan ni gissa? För mig, ett hängivet fan, så hörs det väl på rösten. Fast nu är det dock två olika artister. Kan ni gissa vem det är som sjunger denna, utan att googla?


Åh jag kan lyssna på den här i en evighet! Fast Benjamin Button börjar på canalplus om fem minuter så jag kan inte....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0