Allt material på den här bloggen är skyddat enligt upphovsrättslagen. Alltså, ingen kopiering tillåten! Enjoy:)

bloglovin

The Bitter End

Vårterminen lider mot sitt slut och därmed också vårt andra år på gymnasiet. Det har varit ett galet år med många olika upplevelser. Åsikter om personer har stuvats om och de man tidigare inte kunde se sig själv vara kompis med vill man nu inte lämna. Tredje skolåret är inte långt bort och jag tvekar inte när jag säger att det kommer att gå ruskigt fort. Plötsligt sitter jag här, ett år senare, och skriver om hur fort det har gått och hur jag vill skruva tillbaka tiden ett tag, bara ett litet tag, så man får uppleva de där minnena igen. 

Det är väldigt mycket nu mot slutet och det är därför det har varit lite dåligt med uppdateringar. Det är endast tre veckor kvar av skolan, varav två veckor faktiskt är riktiga (sista veckan är ju betygen redan satta) skolveckor. På de två veckorna har vi tre prov, en diskussion och lite labbar som ska in. Jag känner mig inte så peppad för den kommande veckan men samtidigt vet jag att jag kan få njuta av det fina vädret (som jag ska framkalla) under de håltimmar som plötsligt dyker upp överallt och det är en annorlunda stämning i klassen. 

//Angeliqa

Kommentarer
Postat av: Clara

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 16:30:56
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Nova

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 16:17:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0